I know its hard

Assalamua'laikum. Salam Maulidur Rasul :) Sekarang dah hampir 3.30a.m. Sebenarnya aku baru je lepas edit blog Eyra dengan sedara aku tuh, Jalilah. Woo~ Penat kod. Tapi tu lah hobi aku bila tengah bosan kan. Okay. Balek kepada title entry. I know its hard? Haaa. Pebenda yang hard / susah tu? Hem. Tadi aku stalker facebook dia. Sedih jugak la bila aku nampak something nih. Dalam kepala otak dah fikir. Mana benda tu pergi? Kau dah delete ke? Aku tengok wall aku, relay tu still ade. Lega lah sikit.


Tapi kenapa dekat wall dia dah takde relay aku dengan dia. Kenapa dah takde? Camane pulak boleh takde? Dia privasikan ke? Macam-macam lah jugak yang aku fikir. Salah satu yang aku fikir is maybe dia rasa "SS" sebab dia sorang je yang tak private-kan relay tuh. Yaa. Memang aku private-kan benda tu. Aku bukan saja-saja nak private-kan puns. Aku punya facebook ramai cousin-cousin aku. Makcik pakcik aku bagai. Memang lah ada yang jenis tak kisah. Tapi, untuk pengetahuan kau lah kan. Makcik-makcik aku dekat kampung yang ada facebook tu semua bertudung labuh. So, dorang tak berapa suka lah. Ada jugak yang jenis tak kisah. Open-minded. Tapi aku kena lah fikir jugak. Kalau aku tak private-kan, aku rasa relay ni takkan kekal :'( Aku taknak lah sampai jadi macam tu kan. Kau nak ke? Nak? Nak? Tapi aku tak tahu lah pulak ape jawapan kau kan. Hem.. Susah kan couple dengan orang macam aku? Semua benda nak privasi. Okay. Sorry sangat-sangat. Aku tahu ni semua salah aku. Salah aku. Salah aku. Aku yang salah.


Hope kau maafkan aku. Aku takde niat pun nak tutup relay tu. Serious, aku sayang gila dengan relay tu :'( Even dekat facebook aku gila-gila. Tapi, aku tak pernah pun lupa dekat kau. Aku cuba untuk faham kau. Cuba jaga hati kau and bla bla. Harap kau pun macam tu lah. Tak berprasangka buruk dekat aku. Cuba faham aku semua :)


Aku tahu camane perasaan lelaki. Tak boleh tengok perempuan yang lawa sikit, mesti nak try tackle. Ohhhh. No! Aku harap benda tu takkan berlaku. Aku tahu kau dekat sana boring. Lepastu sunyi. Aku pun sama je dekat sini. Kawan aku satu-satunya yang paling rapat dengan aku pun Hafizah. Aku pun tak pernah terniat nak carik lain. Sumpahhh. Aku selalu fikir. If aku couple dengan orang lain, camane dengan kau? Mesti sakit hati. Sedih bagai kan? Tapi aku tak tahu lah betul ke tak. Aku just teka je :) One more, its hard for me if I let you go.