My Lovely Phone

Assalamua'laikum. Hye peeps. Sihat? Hope korang sihat selalu. Halim, jangan lupa makan ubat kau tuh. Aku tahu lah aku jauh dengan kau. Tapi aku tetap akan ingatkan kau supaya makan ubat. Kau dah lah susah menggila nak makan ubat. Sama macam adik-adik aku :3 Eh, sebenarnya aku bukan nak update pasal halim pun. Hahaha. Aku nak update pasal benda lain! -.-
Okay. Sabtu ahad lepas mean 19/20 Januari. Aku dengan family ada family day dekat Port Dickson. Actually family day sebelah ayah aku. Tapi tak semua pun yang pergi. Siblings ayah aku ada 12. Yang pergi cuma 6 keluarga je kod. Hahaha. Maleh nak kira -_____-' Haaaa. Orang kalau dah pergi bercuti, rehat-rehatkan badan ni mesti seronok kan? Tapi aku? Ya Allah. Aku jadi macam orang gila dekat situ sebab phone Xperia x8 aku masuk laut tahu?! Errrr >.< Baru je 5 bulan aku guna phone tu weh. Haaa. Berguling-guling aku atas katil. Haha. Kay, tipuuu xD Hem. Tak tahu nak cakap lah kan. Menyesal gila-gila. *Andai dapat ku undurkan putaran dunia* Haha. Awin. Benda dah jadi awin. Redha je lah. Haihhhh~ Menyesal weh menyesal, menyesal! Sekarang aku terpaksa lah guna BB dulu. BB konon~ Hahaha. Aku guna phone torchlight yang lama je puns. Serious, jadi batak bila guna phone tu balek. Dah lama kod tak pakai phone tu. Dekat 2 tahun. Dah lama tak dengar bunyi "beep" untuk mesej. "Elves" untuk ringtone. Bhahaha :D Aku pernah update status dekat facebook. Aku update. *Nak je campak phone ke laut* Haaa! Tercapai jugak hajat aku kan? Korang ada? :D Tu lah awin. Allah ni Maha Mendengar setiap doa hamba-hambaNya. Okay fine. Aku dah tak nak update status yang macam tu lagi :'( So, sekarang tunggu lah sampai ayah aku gaji baru boleh nak repair phone tu tak pun tukar phone baru. Hem :( Kena tunggu lagi 4 hari :3 Lalalalala~ Boleh jadi gila aku. Selalu study, ikut jadual, iron baju sambil dengar lagu. Sekarang? Mimpi je lah. *Harapan.. Harapan menjadi layu* Aptb lah._. Yang halim, haritu aku call dia.

Aku : Hello. Assalamua'laikum.
Alim : Waa;laikumussalam.
Aku : Eh. Phone owang rosak tau.
Alim : Oh. Okay.
Aku : Hem. Tensionnya!
Alim : Hahaha. Beli phone baru. Phone lama tu
campak tong sampah je. Senang kan?
Aku : Haaa? Ha ah kan? Err :3

*****

Suka hati dia je kan? Tahu lah kaya kan? Tak payah nak bajet sangat lah kan? Tampo jugak karang kan? Hahaha. Berapa banyak kan nih? :D Pape pun, lepas aku call dia, berkurang sikit tension aku. Wooo~ Sayang kau! Kau dah buat aku jadi okay balek. Kalau tak aku tak stabil kod. Hem. Tu je lah yang aku nak share harini pun. Aku nak layan Setia Hujung Nyawa pulak lepasni . Hee :D Okbye peeps :)