Responsible .

Assalamua'laikum :) Harini nak update pasal ape yang jadi dekat sekolah time Hari KOKO . Dah form 5 kan ? So , bolot semua jawatan selagi boleh . Hahaha , tapi tu bukan aku lahhh -.-' Tuu kawan-kawan aku . Ada yang suruh kawan undi nama dia lah , mention nama dia lahh , and macam-macam lahhh . Lantak korang . Err :3 Kejam betul kawan aku . Haaa , sebelum koko bermula , kitaorang students 5 Akaun , pengetua suruh jaga kaunter-kaunter pendaftaran untuk daftar Badan uniform / Kelab / Permainan bagai . Yeahhh ~ Kelas aku jugak yang terpilih *tepuk tangan :D Kalut je -.- Okay , hari rabu minggu lepas , aku kena jaga kelab F1 . Err , penat aku jawab pertanyaan junior-junior .

Junior ke 99 : Akak , kelab F1 tuu kelab ape ?
Aku : Haaa ? Ohh , kelab F1 tuu kelab mereka
cipta . Kenapa dek? *fake smile --'
Junior ke 99 : Ohhhhhh , ingatkan drift yang dekat track
tu hah.....!! Bukan ehh kak ?
Aku : Bukan :3 Banyak sangat ke duit sekolah nak support
bawak korang drift kat sane ? Errr *dalam hati

*****

Letih mulut aku -___- Takpe , relax ~ Cool lagi . Dalam sejam lepastu , kaunter aku dah ditutup . Hooray ! :D Penat weh . Serious , tak tipuuu :3 Tapi naseb ramai jugak yang join kelab tuu . Pandai aku tarik students join kelab tu . Padahal , aku sendiri tak join :D Dah tak minat kan . Nak buad macam mana .. Okayy , 15/1 - 16/1 . Perjumpaan pertama KOKO diadakan . Hari selasa , perjumpaan permainan . Aku join permainan tradisional . Mula-mula nak join sofball , tapi kawan aku tak minat ._. Takpe lahhh . Ikut je dorang . Masuk kelas , cikgu lantik pengerusi , naib pengerusi bagai . Aku malas nak libatkan diri . Last-last terpilih jadi Bendahari . Aptb betul kau , Ogy ! Tahu lah aku ni student yang paling rajin datang koko :P Hari selasa takde ape yang best pun . Dah habes perlantikan semua , balek ! Bosan ~ Besoknya pulak , perjumpaan badan beruniform dengan kelab/persatuan . Aku involved-kan diri dalam Kelab Keusahawanan and Badan Uniform Kadet Remaja Sekolah . Yeahhh ! Aku sayang gilaaa dengan KRS :* Masuk kelab keusahawanan , macam biasa , perlantikan lah dulu kan . Kali nih , aku tak terlibat . Happy :) Lepastu , cikgu cerita lah pasal kelab keusahawan sikit-sikit . 10minit lepastu , cikgu cerita pasal pengalaman cikgu bekerja di kilang Coklat and kilang Sardin . Errr :{ Maleh nak cerita . Sejam lebih sebelum pukul 4.30 , ade perjumpaan badan uniform . Aku terpilih as Biro Keusahawan dan Kerja Amal ? Ape nih ? :O

Cikgu : Okay , calon Biro Keusahawanan dan
Kerja Amal . Siapa ya? Cepat ..
Kawan : Mazuin cikgu . Mazuin . Dia selalu buad
kerja-kerja amal nih .... *gelak !
Aku : Haihhh , sabar je lah .

*****

Masa tengah undi , sorokkan diri 2minit . Cikgu cakap aku dapat jawatan tuh . Semua pakat sorak nama aku :3 Takpe lahh , terima je .. Tahun nih , maybe takde kawad lagi . Semua dah pencen . Tak sanggup aku nak berjemur lagi . Tak sanggup nak kena ragging bagai . Sakit kod wehh . Aku nih perempuan . Sedangkan lelaki pun tak sanggup kena ragging . Bukan tak sanggup , tak masuk pun pertandingan . *Pondan ! :D At least , perempuan ade lah jugak sampai ke Peringkat Negeri . Ade lah jugak harumkan nama sekolah . Lelaki hado ? -.- Actually , Pasukan KRS adalah pasukan yang the most active dekat sekolah aku . Pasukan yang paling gempak sekali lah boleh dikatakan . Eceyyy :P Sekolah SMK Petaling , pecah rekod sebab dah kalahkan SMK TTDI yang digelar Juara Bertahan . Takut je dengar kan ? Tapi Alhamdullillah . Sekolah aku dah kalahkan dorang . Masuk paper woo ~ Haha . Bajet -.- Hem , sekolah aku pape pun dapat pergi sampai peringkat negeri je . Nak pergi peringkat kebangsaan ? Haaa , memang tak lah kan . Tak larat aku . Tercabut kaki aku . Sampai pakcik kantin pun dah gelar kitaorang sebagai *Kaki Besi . Errr ~ Pun boleh .. Tapi , tahun nih , aku just boleh bagi sokongan je if dorang masuk jugak pertandingan kawad tuh . Sumpah , aku tak larat . Aku ingat bila kawad , berat badan boleh turun . Rupanyaaa , makin naik --' Balek rumah je melantak 2,3 pinggan . Hahaha :D Okay , stop here . Aku harap aku dapat jalankan responsibles aku dengan sebaiknya . Amin .. Maybe , ni pun termasuk dalam azam aku . By the way , i've something to share .


Surprise ! Hahaha -.- Okay , ni sekolah baru aku yang dah siap 80% . Bangunan guru , tapak futsal , tapak perhimpunan sekarang ni hampir nak siap . Actually , ni pintu belakang , pintu depan dengan bangunan guru semua tuh lah yang tak siap-siap lagi .  Bulan 3 , baru siap sepenuhnya . *Excited ! Nanti , sekolah aku dah siap , aku upload gambar dekat facebook . Okbye peeps :)