Assalamu'alaikum

Bangun pagi -> Gosok gigi -> Cuci muka -> Update blog :D Orait , dah sebulan lebih kita holiday . And sekarang baru 3 hari sekolah . Homework kasih sayang dari cikgu ? MasyaAllah *pengsan* Hem , aku tahulah aku dah form 5 -___- Tak best kod . First time sekolah dah dapat homework ! Entah , biar je lah dengan homework tu . Nanti aku buad . Now , aku just nak fokus dekat blog sekarang ni hah :)
Semalam hari sabtu , 5hb Januari . Haa , kenapa dengan date tuu ? Haaa , actually aku call *pakcik aku . Sejam kitaorang membebel . Chop ! Dia je yang bebel . Ehhh , tak . Aku yang bebel . Tak tak , dia ! Hahaha . Ape-ape je lah . Lepastu , tengah duk sembang punya sembang, mama dia panggil dia pulak suruh buad kerja sikit . Aku pun tunggu je lah kat situ sambil dengar lagu -Takut AmaliaAlias . Aku pun menyanyi lah sekali sampai tak perasan dia dah siap kerja --' Aku tak tahulah dia dengar ke tak kan . Err , lantaklah~ Tiba-tiba ada lah satu part ni kan . Yeahh ! Aku menangis weh . Macam mana pulak lah aku boleh menangis nih ? :O Jap , kau dengar ke aku menangis weh ? Tak kan ? Tak kan ? Hope lah dia tak tahu lah melainkan dia baca blog aku .  Kau pergi cerita pasal benda lama kenapa ? Kenapa ? Kan aku dah , hem .. Aku sebak sebab aku sayang kau , pakcik ! Hari-hari kalau boleh aku nak tengok muka kau yang poyoss tu :D Kau selalu tanya aku kan , dah berapa lama kita declare . Haihhh ~ Padan muka , aku jawab dah 17 tahun ! Lahir-lahir terus declare :3 Hamek ! :D
Kau tahu , every second aku tunggu text kau . Awesome ! Kau ada buad macam tu ke ? Ada ? Mesti takde kan ? Err -.- Hem , kenapa kau kata suara aku macam orang mengantok bila cakap dengan kau ? Seriously , aku cakap macam biasa je weh . Maybe :D Hahaha . Takde lahh , sebenarnyaaa aku still gugup nak cakap dengan kau . Sampai satu tahap tangan aku jadi sejuk ! Gilaa kan ? Macam nak cakap dengan Perdana Menteri pulak kan ? :3 Haha . Okay , aku nak cakap satu benda kat kau .
Bahagi masa -> Darab rindu -> Tolak cemburu -> Tambah kasih sayang -> Dapat kebahagiaan :)


Orait , malam tahun baru haritu . Aku , Afieyza , Intan dengan adik-adik aku pergi tengok bunga api dekat taman . Hahaha . Lawak kod . Semua jakun . Macam tak pernah tengok bunga api je :3 Hem , awin nak wish HAPPY 2013 ! Hope apa yang korang nak akan termakbul . Amin .. Eh , still belum lambat lagi kan untuk wish ? :D Sorry . Terlalu busy . Okay reader , awin stop kat sini . Nanti awin update lagi kalau rajin :')