Story-mory

Hye and assalamua'laikum :) Date harini 27/12 . Date ape , biar aku sorang je yang tahu :D Hem , btw sekarang dah pukul 3 pagi :O Pagi-pagi buta lagi aku dah update blog . Nampak tak yang aku sayang gila gila dengan blog aku ? Nampak ? Hahaha -.- Harini , aku harap dia tak lupa lagi dengan date nih . Dia lupa....memang aku *dush dush muka kau . Haa , joke je :)
Tahun depan aku *espiyem . Lepas *espiyem makuda aku suruh kahwin . Hahhh ! :O Memang tak ahh . Gilaa . Aku ada jugak cita-cita yang nak aku kejar . Tak hingin aku nak kahwin . Seriously , aku tak kenal siapa mamat yang makuda aku nak kenalkan tuu . Aku just tahu , mamat tuu belajar dekat Mesir and amek jurusan doktor . Makuda aku kata dia doktor pakar bedah . So ? Peduli ape aku :3 Dah lah , mimpi je aku nak kahwin umur 17 Tahun . Muda lagi kot ye punn . Cewahh :D Actually , aku nak kahwin bila aku dah 24 or 25 Tahun . Barulah nampak lebih matured kan ? Haaa , kau . Hantar rombongan cepat . Hahaha . Nonsense -.- Ehh , tapiiii barulah ada gaya macam seorang isteri kan ? Ecehh :D Enough ! Aku malas nak story pasal kahwin nih . Serabut pale hotak aku je -.- Baek aku focus dekat *espiyem !
Hem , aku ada pembaca setia !? :O Blog yang serabut bin karat ni pun ada yang nak baca kan ? Hahaha . Thankyou yayang . Sayanggggg korang weh :* Baru aku tahu yang bestie aku , Eyraa , minat baca blog aku . Dia kata aku pandai bercerita :3 Pandai lah s a n g a t ! Aku rasa aku banyak merepek kot kat sini . Actually , tujuan pertama aku create blog ni pun sebab aku nak luahkan isi hati aku . Aku malas ah nak nanges , lepastu pendamkan semua yang ada kat dalam hati nih . Nanti lama-lama busuk . Then , takde sape nak dekat dengan aku . Aptb .__.   And , aku bukan create blog nih untuk jadi famous , hot bagai :3
Hem , Affieyza Affendey . Dia nih bagi aku dah layak jadi "best blogger" . Sebab blog dia lawa pun lawa . Yang aku tak boleh nak kalahkan dia is update blog yang panjang meleret -.- Kadang-kadang aku tak larat dah nak baca blog dia . Fyza , aku cabar kau untuk kau update blog yang ringkas je . Boleh ? Kalau boleh , nanti aku belanja kau "poyah" . Aku tahu...kau rindu poyah , kan kan ? :D Err , sepanjang cuti nih , aku tak nampak pun poyah tuu bukak kedai . Takkan lah bankrup dah kot ? Aku tahu lah kita dua customer tetap dia . Tapi takkan lah sebulan kitaorang tak beli ABC kat dia , dia dah tutup kedai ? :O Aku rasa , maybe dia busy jahit manik baju pengantin or bla bla bla . Biar lah . Buad ape aku sibuk hal dia -.- Yeah ! Pukul 5 petang nanti hang dengan fyza and geng-geng lain . Dekat mana ? Alaaaa , just jalan-jalan dekat pasar malam (PM) je puns --' Korang adaa ? :D Takde kan ? Booo~ Hahaa , bajet . Fyza , untuk pengetahuan kau kan , kan . Sabtu ni aku balek kampung :D Elok ah tu , harini kau balek KL , aku pulak nak balek kampung nanti . Hahaha . Aku bukan saja-saja balek okay . Pakchaq aku nak bertunang . And bulan 2 nanti dia kahwin . Jemput lah yaa :)
Haaa , kelmarin aku tidur rumah Fatin . Dan semalam , Fatin pulak tidur rumah aku :D Woo~ Semalam aku tidur lebih awal berbanding sebelum sebelum nih . Pukul 12 aku dah pengsan . Fatin dengan adik aku sorang tuh , dorang tidur pukul 3 pagi . Ish ish ish ~ Sorry Fatin sebab tak dapat nak berstory or dengar story kau . Sumpahh ! Aku mengantuk gila . Time tuu kaki tangan aku sejuk . Rasa macam nak demam pun ade . Sorry tau weh ^^v Lagi satu , thank so muchhhhh sbab dah tolong aku buatkan dokumen akau tuh . Kau saja memenatkan diri semata-mata nak buad kerja tu kan ? -.- Dah berbuih mulut aku cakap tak payah buatkan . Tapi kau punyalah degil ! Sekeh jugak kang :3 Pape pun , thanks again :*
Okay , aku pun dah penat perah otak aku :3 Sampai dah takde idea aku nak update ape . Haha :) Sampai sini je story aku . Aku nak tidur dulu . Okbye !