A great thing in my life :D

Assalamua'laikum . Harini 25hb 12 , lusa dah 27hb . Woahh :O Lusa Affieyza balek and lusa jugak lah aku genap dengan dia *4tahun 1bulan . Hahaha , macam tak percaya pulak aku . Dah sebulan dah date 27/11 berlepas :3 Okayy , ketepikan dulu . Now , aku nak update story pasal 'great thing in my life' tu hah . Nak tahu apa ? 'Dari kawan , jadi buah hati' . Hahaha . Gilaa kan ?

Dulu sekolah tadika sama-sama . Sekolah rendah pun satu area je . Satu tempat mengaji . Duduk pulak satu block . Cewahh :* Sweet kan kitaorang ? Always together-gether . Haha , poyo -,- Kenal dia balek dekat tempat mengaji :D Okay , kitaorang kalau balek sekolah terus main 'tuju selipar , badminton , kejar-kejar' bagai . Sampai hati kau tuju aku dengan kasut kan ? Aptb ._. Haaa , yang kau nak kejar aku sangat tu kenapa ? Aku tak pernah lari dari kau lah , pakcik . Aku always dekat hati kau :P *Nak bersweet-sweet pulak -.- Benda yang aku tak boleh lupakan weh , kena jadi satu geng dengan kau . Woahh ! Gila :O Aku terkejut gila gila bila dapat satu geng dengan kau yang selalu menyakat aku :3 Lepas maghrib , sama-sama pergi mengaji . Okay , aku pergi dengan adek dia ehh . Dia follow belakang . Dekat tempat mengaji , ustaz/ustazah pulak menyakat kita dua -.- Kau lah nih , pakcik . Nak jugak pakai baju sama colour dengan aku -.- Entah , biar lah . Hem , akhir tahun standard 6 , kau pindah Ipoh . Sanggup kau tinggalkan aku sorang-sorang kat sini kan ? Takpe , aku redha je lah kan . Boleh buad ape je pun . Hem -.-

One day , kau mintak aku jadi couple kau . Hoi ~ Tercengang aku baca text kau time tuh . Kalau aku ada heart attack weh , dah lama shut down kott . Btw , aku relax , cool-cool je . Aku buad bodo je dengan text kau tuh . Regret ? Weh , seriously . Aku menyesal buad kau syok sendiri time tuh . Tapi , aku still jugak text kau kan ? :D Again ! Kau mintak lagi . Kali nih kau mintak betul-betul . Aku dengar macam serious je time tuh . OhMyPleasure ! Aku terima je kau seadanya . Hahaha , happy ! Ngee ~ Crazy thing ! Dulu kau kawan aku kott . Abang kepada kawan baik aku lagi :3 27/11/08 kita declare . First call , bukan aku yang call kau and bukan kau yang call aku . Tapi , mama aku yang call mama kau . Biasa lah , mama kita dua kan bestfriend . Hem , last-last adek aku cakap kat mama kau , aku nak cakap dengan kau . What ?! Aku tak mintak kay . Adek aku yang pandai-pandai . Then , mama kau bagi je lah kat kau . Kau pulak malu-malu nak cakap dengan aku . Elleh , malu konon . Sekeh kepala kang :3 Kau tak cakap sepatah apa pun . Aptb ._. Lepastu , mama kau sendiri suruh cakap , Awin sihat ke ? Awin ni ke , tu ke bagai . Aku dengar semua yang mama kau cakap . Hahaha , aku jawab je lah kan apa yang kau tanya . Dah 4tahun , sekarang kau pulak yang banyak story dengan aku kan ? Dulu , malu lah , apa lah -.-

Yeahh , sekarang pakcik aku a.k.a boyfie aku nih dah pandai main gitar :O Even kau dah pandai main gitar , sekali je aku pernah dengar kau mainkan gitar untuk aku --' Pakcik , gila gila merayu dekat kau nih , please mainkan untuk aku sekali lagi :( Kau nak aku merayu macam mana lagi hah ? -___-  Kau kan baik , sayangggs ! Handsome lagi , kan ? kan ? :P Haihhh T_T Payah betul kalau nak pujuk kau nih . Hem , story pasal raya pulak . Raya kali nih , baju raya pertama aku colour grey . Dia pun grey jugak . Tapi , dah nak sampai ke tahun depan , aku tak tengok lagi gambar kau pakai baju melayu grey tuu . Weh , aku nak tengok lah gemukk ! Cepat lah sikit upload kat facebook tuh --' Hem ~

 
*You're my love , you're my life , you're my everything I need*

Even kita selalu gaduh , tapi....aku hope relay nih takkan putus . Walaupun kita jauh , kau selalu ada dalam hati aku , wehh :) Lalala ~ Aku hope jugak yang kau pun sama macam aku . Aku always ingatkan kau supaya jangan nak menggedik sangat dekat sana . Aku tahu aku jauh dengan kau . Tapi , kau jangan buad aku macam tak wujud pulak dekat sini ehhh ? Untuk pengetahuan am kau , aku ada spy kat sana . Dia selalu perhatikan apa yang kau buad ^^v Hem , aku tak sangka weh . Masin betul mulut Maksu/Paksu kau . Nak sangat kita together kan ? Hamek , dah 4tahun dah pun kita together-gether . Conclusion , actually aku nak kau sekeluarga tinggal sini balek . Boleh aku lepak dengan korang macam dulu-dulu :'( Sekarang , aku bosan gila gila tinggal KL . Rasa macam duduk dalam kawasan pedalaman yang banyak hutan-hutan tebal . Hiperbola ~ Okay , aku dah tak tahu nak puji , comment apa lagi pasal kau . Okbye :)