Sometimes ??

Assalamua'laikum . Harini , jari-jari ni gatai nak menari-nari atas keyboard ni hah :D Hem , tajuk post mcm pelik kan ? Kan ? Okay , tak payah nak berjela-jela intro pasal title post harini ehhhh .
Orait ! Dalam dunia ni , takde sape yang takde masalah kan ? Semua ade problem masing-masing . And , takde sape jugak yang tak pernah sedih . Setiap orang pasti akan menitiskan air mata . Especially peempuan lah kan ? Tipu kalau ada sorang perempuan yang mengaku dia tak pernah rasa sedih , semua tu . Kalau ada , aku rasa dia bukan perempuan . Kalau nak kata dia lelaki pun "bukan" . Sebab lelaki pun pernah sedih , pernah ada problem jugak . Haa , aku pelik . Kenapa perempuan kuat menangis , merajuk bagai tu hah . Haish ! Aku tak suka menangis kod . Tapi , aku menangis jugak . Acane tuu ? :O Pi lantak laa . Aku nanges pun if ada problem yg besar-besar . Setakat hal kecik-kecik tu , takde makna aku nak nanges bagai . Bazir air mata je -.- Actually aku pernah menangis sebab kena mak* dengan sorang perempuan yang aku tak pernah kenal langsung ! Dan aku pun tak berminat nak kenal dengan dia -,- Asal dia tiba-tiba mak* aku hah ? Apa aku buad dekat dia ? Kenal pun tak ! Hem , bayangkan , aku angkat handphone terus kena "sound" ! Weh , sakit hati kod ..
Aku sabar . Aku tanya nama dia . Tapi apa aku dapat ? Aku kena lagi . Aku tanya nama , dia jawab " asal kau gatal sangat telefon balak aku ?" Aku memang terkejut gilaa . Lepastu aku terus tutup . Sumpah ! Aku tak kenal langsung siapa balak dia . Yaa , memang aku kenal nombor phone yg dia call aku tu . Orang yang paling aku rapat pulak . Tapi ? Hem , aku dah pikir benda lain . Aku menangis gila-gila time tuu . Lepastu aku try tahan sebak . Aku call orang yang aku percaya , she is my bestfriend . Aku cerita dekat dia semua . Then , she asked me to be patient . Okay , try to keep calm down . Hem , aku tunggu text and call from dia , capital H . Tunggu , tunggu dan tunggu . Penat aku tunggu , rupanyaa dia takde kredit . Haihhh -_-' Ya ALLAH , sabarnyaa aku .


Takpe , aku tak salahkan kau serta-merta . Aku tunggu explaination daripada kau . Esoknya pulak , kau sent "Hi, please call me back" . Mulanyaa aku tak tahu and tak kenal pun tu nombor sape . Tapi , aku call jugak . Rupanyaa dia . Alhamdullillah .. Aku pun takut jugak nak call masa tuu . Rasa ragu-ragu . Takut kena "sound" lagi --' Eh , boleh pulak dia sent call me back je ? Err :3 Sejam jugak kod aku call dia . Dia explain lah semua-semua tuh . Aku just keep silent . Ha ! Ha ! --' Yaa lah , diam je lah kan . Takkan nak nanges depan diaa pulak kod ? :3 Buad malu je . Hem . Actually , perempuan yang mak*-mak* aku tu , rupanyaa , Halim bagitahu aku , dia syok sendiri dekat Halim ! Err >,< Gedik gilaa ! Tak malu ke ? Haaaa , ada satu part ni  .. Dia cakap dia aweks si Halim . Okay . So what ?! Tak malu gila tahap dewa ! Kita perempuan , kena ada sifat pemalu kak oih . Weh , aku seriously pantang gila kalau ada orang try untuk tipu aku atau sound aku atau apa-apa lahhh .

  

Hem , aku suka duduk sorang-sorang , layan perasaan , muhasabah diri ke ape . Tapi , macam yang dalam gambar ni kata lah . "Loneliness is a good feeling when it is created by OURSELF" .  Bukan sunyi duk sorang-sorang disebabkan seseorang yang buad kita jadi macam tu . Faham ? Tak faham , abaikan . Hee :') Classmate lelaki aku , Alif . Dia kata dia tak 100% percaya dekat girlfriend dia . Padahal , terang-terang girlfriend dia tu setia dekat dia . Aku kenal lah Affieyza tu macam mana . Dia , baik and kalau dah dia couple dengan someone ni , dia punyalah setia gila-gila macam aku . Cewahhh ~ Tapi betul lahhh . Ha alaaa -.-


Time benda tu jadi dekat aku . Time aku tak dapat ape-ape explaination dari kau , pakcik . Aku terfikir ape yang akan jadi lepastu . Aku berguling-guling atas katil . Tidur tak kenyang , mandi tak lena , makan tak basah . Haha , acane tuh ? Hem , tapi , tu lah hakikatnyaa :P Hey awin ! Semua tu dah lama berlalu . Tapi tadi asal aku teringat benda ni hah ? Aku rasa semacam . Benda tu effect dia maybe mendalam kod ? Hem , biarlah . Sekarang , just move on . *Aku akan jaga elok-elok relay nih . In Shaa ALLAH :) Okay peeps , thanks for visiting . Next time awin update lagi . Okbye ! :*